Estetyczne sosnowe drzwi wewnętrzne

Kiedy dwa miesiące temu wyjeżdżaliśmy razem z żoną i naszymi dziećmi na długo wyczekiwany urlop w Bieszczady nie spodziewaliśmy się, że poza bliskością natury, pięknymi widokami i godzinami spędzonymi na pieszych wędrówkach wyniesiemy z naszej wycieczki także inne wspomnienia, które wykorzystaliśmy w naszym życiu osobistym.

Wyjątkowe drzwi z sosny

drzwi drewniane sosnowe wewnętrzneChociaż celem naszego wyjazdu były przede wszystkim piesze wędrówki, to od dnia przyjazdu do hotelu naszą uwagę przykuły także drzwi drewniane sosnowe wewnętrzne, które prowadziły do poszczególnych pokojów w naszym apartamencie. Byliśmy akurat na etapie budowy naszego własnego domu i szukaliśmy inspiracji dotyczących możliwości jako wykończenia. Wprawdzie mieliśmy już mniejsze lub większe wyobrażenie co do rodzaju drzwi, jakie chcemy zainstalować, ale sosnowe drzwi z hotelu sprawiły, że musieliśmy jeszcze raz przemyśleć nasze pierwotne plany. Hotelowe drzwi wykonane były z prawdziwego drewna i prezentowały się naprawdę imponująco. Można powiedzieć, że te drzwi wręcz zawróciły nam w głowie i już drugiego dnia pobytu zapytaliśmy managera obiektu o konkretne informacje dotyczące modelu i producenta drzwi na wypadek, gdybyśmy byli zainteresowani zakupem taki drzwi do naszego nowego domu. Po krótkim sprawdzeniu w Internecie okazało się, że jest akurat promocja na ten model w pobliskim sklepie budowlanym co przekonało nas do zmiany naszej pierwotnej decyzji i postawienie na drzwi sosnowe.

Po powrocie do domu drzwi czekały już na budowie i były akurat montowane. Okazało się, że w naszym domu prezentują się jeszcze lepiej, niż w hotelowych przestrzeniach. Wprawdzie postawiliśmy na białe podłogi, ale zamówiliśmy drzwi pomalowane na taki sam kolor, dzięki czemu idealnie komponowały się w naszym nowym domu.