Jak wybrać producenta reklamy zewnętrznej?

Jakie są korzyści reklamy zewnętrznej w zestawieniu z innymi formami reklamy – w tym również reklamy internetowej? Pytanie to zadaje sobie wielu właścicieli biznesów. Dlaczego warto brać pod uwagę reklamę outdoorową przy opracowywaniu budżetu marketingowego? Czy nie wyszła ona już dawno z mody, a jej miejsce nie zostało zastąpione reklamą w sieci?

Wybór producenta reklamy zewnętrznej

producent reklamy zewnętrznejZgodnie z ogólną zasadą reklamy przeciętny konsument musi zobaczyć coś co najmniej 10 razy, zanim podejmie działanie. Reklamy na billboardach, środkach transportu i wiatach przystankowych umożliwiają firmom uzupełnienie inwestycji w technologie cyfrowe, drukowane i radiowe o spójny przekaz marketingowy, który będzie wyświetlany wielokrotnie i ma możliwość dotarcia do całego regionu. W przeciwieństwie do reklamy radiowej lub telewizyjnej, w przypadku reklamy zewnętrznej widzowie nie mogą po prostu zmienić kanału. Niezależnie od tego, czy skupimy się na ludziach dojeżdżających do pracy, czy na ruchu pieszych na gęsto zaludnionym obszarze, ludzie w ruchu są zazwyczaj bardziej świadomi swojego otoczenia i zwracają uwagę na reklamy w swoim polu widzenia. Jedną z głównych zalet reklamy transportu publicznego jest to, że otrzymujemy reklamę, która ma szansę dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. Oznacza to, że w ciągu 4-tygodniowego okresu reklamowego reklama będzie prawdopodobnie widoczna w każdym zakątku  systemu transportu publicznego. Każda forma reklamy zewnętrznej (transport, billboardy, wiaty przystankowe itp.) jest wyjątkowa w tym sensie, że reklamodawcy mają możliwość wykorzystania przestrzeni w niekonwencjonalny sposób, który może bardzo przyciągnąć wzrok. Warto zadbać więc o to, aby producent reklamy zewnętrznej dysponował nieszablonowymi pomysłami, którymi chętnie się z nami podzieli.

Ludzie widzą je rano, w południe i w nocy – jeśli wiemy, że docelowa grupa demograficzna znajduje się w ograniczonym promieniu geograficznym, nie ma lepszego sposobu na przyciągnięcie ich uwagi niż reklama na billboardzie wzdłuż głównej drogi. Jedną z głównych zalet billboardów jest to, że są zawsze włączone, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.