Poręcz do treningu

Trening z własną masą ciała niesie za sobą bardzo dużo pozytywów. Największym z nich jest to, że możemy go wykonywać praktycznie wszędzie, nie musimy iść na siłownie, aby wykonać podstawowy trening. Jest to bardzo duże ułatwienie dla osób, które nie lubią chodzić na siłownie lub są zapracowani i nie mają czasu na to, aby jechać do klubu fitness.

Trening na poręczach

solidne poręcze do dipówRegularne uprawianie sportu pozwala nam poprawić nie tylko sylwetkę, ale także jakość życia. Wielu ludzi rezygnuje z aktywności fizycznej, ponieważ uważa, że nie ma na to czasu. Jest to bardzo błędne myślenie, zwłaszcza że możemy wykonać trening bez wychodzenia z domu. Możemy trenować z własną masą ciała. Wystarczy wyposażyć się w kilka podstawowych przyrządów i możemy wykonać trening całego ciała. Do podstawowych elementów domowej siłowni zaliczyć powinniśmy poręcze do dipów i drążek do podciągania. Solidne poręcze do dipów pozwalają nam przetrenować takie partie mięśniowe jak mięśnie klatki piersiowej, ramion, barków, a także pleców i brzucha. Na rynku dostępnych jest conajmniej kilka rodzajów poręczy. Warto jest wybrać takie, które mają regulowaną wysokość. Pozwoli nam to trenować w bardziej komfortowy sposób, ponieważ będziemy mogli jest ustawiać do każdego ćwiczenia w taki sposób, aby było nam wygodnie. Poręcze wykonane są z dobrej jakości materiałów, dzięki temu są bardzo wytrzymałe, a jednocześnie dość lekkie i nie zajmują dużo miejsca.

Wykonując regularnie trening wykorzystując własną masę ciała jako obciążenie możemy uzyskać bardzo dobre efekty. Już po pierwszych tygodniach zauważymy poprawę w swojej sile, sylwetce, a także w ogólnej sprawności. Warto wspomnieć też o tym, że taki trening jest znacznie bezpieczniejszy, niż trening z wolnymi ciężarami na siłowni.