Tanie kwatery na wakacje

Razem z koleżanką chciałyśmy pojechać na wakacje do Zielonej Góry. Nigdy tam nie byłyśmy, a słyszałyśmy wiele ciekawych opowieści. Było co zwiedzać i gdzie spacerować. Przynajmniej nie będziemy narzekać, że stoimy w kolejce po to by wejść na górę albo że nie ma miejsca na rozłożenie koca na plaży.

Tanie noclegi i wybór hostelu

tanie kwatery w zielonej górzeSkoro wybrałyśmy już miejsce, to potem przyszła kolej na wybór noclegu. Jako że nie miałyśmy dużych zasobów finansowych to interesowały nas jedynie tanie kwatery w Zielonej Górze. Przeglądałyśmy różne oferty hosteli, moteli, ośrodków wczasowych, a nawet domów studenckich. Potem czytaliśmy na ich temat opinie, by wybrać to co będzie wyglądać tak dobrze jak na zdjęciach w galerii na stronie internetowej. Spodobał się nam szczególnie jeden hostel. Na mapie był zaznaczony w dobrym miejscu, to znaczy blisko parku (czyli spokój i cisza) i blisko przystanków ( czyli łatwy dojazd do centrum). Ceny za pokój z dwoma łóżkami wydawały się nam atrakcyjne,w cenie były też śniadania. Każdy pokój miał osobna łazienkę i mały aneks kuchenny, zatem nie trzeba było niczego dzielić z innymi turystami. Każda miałaby swoje łóżko i miejsce na rzeczy w dużej szafie. Dzięki wcześniejszej rezerwacji jeszcze dostałyśmy dziesięć procent zniżki na cały pobyt. Po znalezieniu noclegu zabrałyśmy się za wytyczanie wycieczek krajoznawczych, robienie listy miejsc do zwiedzenia i podliczaniu kosztów za bilety wstępu. Czasem były na nie korzystne zniżki.

Fajnie było wyjechać z koleżanką do Zielonej Góry. Zwiedziłyśmy piękne miasto, odpoczęłyśmy, a do tego nie wydałyśmy fortuny na wakacje. Hostel w którym nocowałyśmy oferował ładne pokoje z łazienkami, smaczne śniadania i system zniżkowy. To dobre miejsce z tanimi kwaterami dla każdego.